سلام
شاید درست نباشه با این کانفیگ شرکت کردن تو مسابقه چون سیستم خودم نیست و امانت هست ولی با این حال دیدم خالی از لطف نیست که برای شهرسخت افزار حداقل یه شات بگیرم برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
با تشکر از کمپانی گیگابایت و شرکت محترم آواژنگ که این اسباب بازی های دوست داشتنی رو چند سوایی در اختیارم قرار دادن برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
قصدم فقط شرکت کردن تو مسابقه بود همین از دیگر کاربرها هم دعوت می کنم شرکت کنن یه راهنمایی هم بکنم اونایی که دارای پردازنده ای با معماری Conroe هستن به راحتی می تونن برنده این مسابقه بشن پس بجنبین که فقط 2 روز تا آخر مسابقه مونده برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید








Bookmarks